Servis

Na dodaná zařízení poskytujeme kompletní záruční i pozáruční servis. Naši technici disponují odborným vzděláním a mnoha zkušenostmi s instalací, spouštěním, diagnostikou a opravami a jsou často schopni pomoci zodpovědět odborný dotaz a vyřešit problém přes telefon.

Kdykoliv je třeba, dojedou na místo, kde zařízení zkontrolují, doporučí vhodnou opravu a zpravidla ji zároveň provedou. V případě nutnosti komplikovaného zásahu nebo preventivního servisu je obvykle vyžadována první návštěva pouze za účelem posouzení rozsahu opravy či servisní prohlídky. Pro servis v rámci Evropy je k dispozici vždy 2-12 techniků posádek až 6 vozů HTECH.

Ve výjimečných případech lze po dohodě pro konkrétní provoz uvolnit technika na delší časový úsek. Servisní dohled je pak na místě během dané pracovní doby klientům k dispozici nepřetržitě a výhradně.

Žádáte-li pouze telefonickou konzultaci, využijte prosím těchto kontaktů. Pro případ objednávky dojezdu servisního technika se spojte s vedoucím servisu.

Školení

Pokud jste naším klientem, zaškolení obsluhy v den spuštění do provozu je samozřejmostí. Naši technici jsou připraveni demonstrovat správné nastavení a obsluhu opakovaně krok za krokem provést procesem spuštění tak, aby se předešlo případným problémům a škodám z důvodu nesprávného užití. Klienti jsou rovněž informováni o zásadách správné údržby, která je nezbytná pro dlouhodobou životnost dodaných technologií.

Naše firma poskytuje rovněž dodatečná školení personálu v případě jeho obměny.

Česky Polski English